About RECARO

Hoe kan ik de andere RECARO business units contacteren?

Vragen over RECARO vliegtuigstoelen

 

RECARO Aircraft Seating GmbH & Co. KG

Daimlerstraße 21

74523 Schwäbisch Hall

Germany

 

Phone: +49 791 503-7000

Fax: +49 791 503-7163

E-mail: info@recaro-as.com

 

Vragen over RECARO gaming stoelen

 

RECARO Gaming GmbH & Co. KG

Schloßstraße 70

70176 Stuttgart

Germany

 

Phone: +49 711 504 376 44

E-mail: info@recaro-eg.com

 

Vragen over RECARO auto- en motorsport stoelen

 

RECARO Automotive

Stuttgarter Straße 73

73230 Kirchheim unter Teck

Germany

 

Phone: +49 7021 9350-00

Fax: +49 7021 9353-39

E-mail: info@recaro-automotive.com

 

Vragen over RECARO stoelen voor commerciële voertuigen

 

RECARO Automotive

Technisches Zentrum

Hertelsbrunnenring 2

67657 Kaiserslautern

Germany

 

Phone: +49 631 418-2222

Fax: +49 631 418-1999

E-mail: cv.service@recaro-automotive.com

 

Vragen over het merk RECARO, de RECARO Groep en de RECARO Holding

 

RECARO Holding GmbH

Jahnstraße 1

70597 Stuttgart

Germany

 

Phone: +49 711 25277-0

Fax: +49 711 25277-231

E-mail: info@recaro.com

Waar kan ik RECARO fan artikelen/merchandise artikelen/producten kopen?

We zijn blij dat je geïnteresseerd bent in onze RECARO producten.
We werken aan een officiële Fan shop vanwaar je direct producten kan bestellen. Hou onze website dus in de gaten om te weten wanneer deze online komt.

General questions

Waar kan ik reserveonderdelen (zoals een nieuwe hoes) voor mijn producten kopen?

Gelieve het contactformulier in te vullen op https://www.recaro-kids.com/service/contact.html of een email te sturen naar crm@recaro-kids.com.

Wie contacteer ik met vragen over garantie, retours of klachten?

Gelieve het contactformulier in te vullen op https://www.recaro-kids.com/service/contact.html of een email te sturen naar crm@recaro-kids.com.

Mijn product is gebroken en valt niet onder garantie. Wat zijn mijn opties om het product te herstellen?

In Europa valt een product 2 jaar onder garantie vanaf de datum van aankoop, met uitzondering van producten waarvoor de commerciële garantie verlengd werd. Indien jouw product niet onder garantie valt, kunnen we het product jammer genoeg niet vervangen.

Momenteel werken we aan een internationale technische hersteldienst die zo snel mogelijk zal geïntroduceerd worden.

Waar vind ik de productiedatum op mijn product?

Alle RECARO producten die sinds oktober 2019 werden geproduceerd, hebben een traceerbaarheidssticker waarop de productiedatum vermeld staat.
Alle producten die voor 2019 werden geproduceerd, hebben een barcode waarop het serienummer vermeld staat. Gelieve in dit geval ons CRM team te contacteren via crm@recaro-kids.com om de productiedatum te kennen.

Ik ben mijn handleiding verloren. Waar kan ik die online vinden?

Gelieve alle handleidingen van huidige en vorige collecties hier te vinden : https://www.recaro-kids.com/service/manuals-videos.html
Indien ze niet in de lijst staat, gelieve ons CRM team te contacteren via https://www.recaro-kids.com/service/contact.html of een email te sturen naar crm@recaro-kids.com.

Kan ik tweedehands producten gebruiken?

Wij adviseren streng tegen het gebruik van gebruikte autostoelen, aangezien de voorgeschiedenis ervan niet duidelijk is en schade kan opgelopen zijn die niet zichtbaar is voor het blote oog.